Wednesday 4 January 2012

Bila Semuanya Bergabung

arghhhh, nak bernafas sekajap pon terasa sesak sesangat.. kiri kanan depan belakang orang mencari..

tengah buat yang ini pastu ada suara itu yang memanggil.. tengah jawab telepon pastu henpon plak berbunyi.. dua2 orang penting, pening3.. tengah menaip ini pastu ade pulak tangan lain yang menghulur kertas keje yang lain..

andai kata tangan ni ada enam sekalipon belum tentu cukup untuk memuaskan hati sipolan2 itu.. adoyai, tensyen stress sume ada.. satu keje tak setel pastu datang pulak keje lain.. semuanya urgent abes tu aku nak kejar yang mana satu..

lain tak bukan aku balik awal n buat keje ni la..

emm, yami yami yam yam

makan banyak2, mandi lama2 pastu tido.. hanya ini yang dapat menghilangkan stress aku.. jangan sesape berani tegur kalau aku dah makin gemuk nanti..

p/s: profession aku ni bukan segelemer namanya n indah khabar dari rupa semata2.. argghhh, mau tido kejap..

2 comments:

  1. harus kan org ingat profesion gini salunyer bersenang lenang buat kopi bos.. tp yg tahu kite jer..

    ReplyDelete
  2. sgt x tahan bila kiri knn depang blkg kena push.. adoyaii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...